Vrácení a zrušení objednávky
U nás je vrácení a následná reklamace zboží stejně snadná jako jeho nákup! Podívejte se s námi na jednoduchý návod, jak u nás zboží vrátit nebo reklamovat.
Vrácení zboží
Kupující je povinen zkontrolovat obsah doručeného balíku/balíku při převzetí zásilky od dopravce (DPD, Packeta, Geis) za přítomnosti řidiče doručovatele. V případě zjištění nedostatků (neúplný obsah, zboží poškozené přepravou apod.) nesmí adresát zásilku převzít a reklamuje ji přímo u dopravce. Dopravce poté sepíše s adresátem protokol o zjištění nedostatku a zásilku vydá zpět odesílateli. O skutečnosti, že byl při doručování zjištěn nedostatek, a o sepsaném protokolu nás neprodleně informujte a domluvíme se na dalším postupu, např. na nové zásilce zboží. Na pozdější reklamace nedostatků (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v zásilce apod.) zjištěné mimo přítomnost doručovatele nelze brát zřetel. Při reklamaci objednávky je nutné nahlásit poškození (od převzetí zásilky) do 48 hodin v pracovní dny!
Samozřejmě se může stát, že balíček navenek vypadá nepoškozeně a uvnitř se nakonec najde něco poškozeného nebo nevyhovujícího (špatná láhev, poškozená dárková krabice, rozbitá sklenice v balíčku). V takovém případě prosím neprodleně kontaktujte naši infolinku na e-mailu: info@svetnapoju.cz Je nutné nám neprodleně zaslat fotografie poškozeného nebo nesprávně dodaného zboží. Bez fotodokumentace nelze zboží reklamovat.
Vrácení zboží
V souladu s §12 odst. 1 c. 108/2000 Sb. o ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji, v platném znění, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto ustanovení je prodlouženo na 14 dní a vztahuje se pouze na zaslané zboží a nevztahuje se na zboží zakoupené osobním odběrem v naší kamenné prodejně. Vrácení zboží je na vaše náklady a odpovědnost.
Vyjádření prodávajícího, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli sděleno do 30 dnů ode dne doručení vráceného zboží na adresu dodavatele. Pokud bude vrácené zboží přijato, musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zaslané zboží a podepsaný dobropis doručit na adresu prodávajícího (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
Důležité upozornění! Aby mohlo být zboží přijato zpět, musí být splněny následující podmínky:
- Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálního obalu.
- Zboží ani obal nesmí být nijak poškozeny.
- Zboží nesmí vykazovat známky spotřeby, opotřebení nebo používání.
V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat na adrese:
(Po - Pá: 8:00 - 16:00) +421 901 720 720